Monday, June 19, 2006

Velkommen til & tak for sidst

Velkommen til vores web-log.

Mens vi venter på et referat vil jeg invitere indenfor i et forum, hvor vi kan poste nye ideer, definere vores egne og måske fælles behov, disuktere og holde kontakten ved lige.

Der er så mange ideer og interesser i spil, at vi kunne holde utallige og endeløse møder, men jeg håber at bloggen her kan medvirke til lidt samling på det hele og sparring undervejs - ikke mindst fordi det var tydeligt, at alle mødedeltagere havde mange gode ideer og en større "musikalsk sammenhæng" som det erklærede mål.

Bidrag, teknik og sikkerhed
Jeg glæder mig til at høre om jeres ideer, fascinationer og daglige problemstillinger, som kan illustrere, hvor i gerne vil hen med arbejdsgruppen. Både erklærede mål, debatoplæg og vage, fremtidige definitioner er velkomne. Især sager i nøddeskaller vil nok være hjælpsomme, da vi kommer fra vidt forskellige ender af branche.

Det er sikkert og enkelt at deltage. Rent teknisk er dette en blog for de deltagere, som stod på Mogens' kontaktliste over deltagere. Jeg har sendt invitationer ud og kun deltagerne kan skrive poster, men selve bloggen er offentligt tilgængelig og alle kan læse og kommentere på de enkelte poster.

Forummet er sikkert og anerkendt og vi bruger det også i andre sammenhænge i mit daglige arbejde på MyMusic.dk. Jeg foreslår, at I hver især opretter en profil og beder systemet huske jeres log-in, så I slipper for at huske flere adgangskoder.

Jeg foreslår desuden at vi linker til hjemmesider, foredrag, bøger og artikler. Hvis det er artikler som man selv har skrevet, kan man evt. lægge artiklerne herind, hvilket også gælder referater mv.

Vi ses - forhåbentlig næste gang til en ændret dato i august.

Martin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home